środa, 23 stycznia 2013

Puree z surowego kalafiora i nerkowców.

Dzisiaj zrobiłam na obiad puree z surowego kalafiora i orzechów. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobre. Z bólem serca pół miseczki zostawiłam dla męża. Przepis jest bardzo łatwy do przygotowania i godny polecenia:)

Składniki dla dwóch osób:
  • 1 średniej wielkości kalafior
  • 1 cup nerkowców - trzeba je wcześniej namoczyć przez kilka godzin
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 1 łyżeczka soli
  • curry - wedle uznania - ja dałam dosyć dużo
  • papryka ostra - wedle uznania
  • natka pietruszki do dekoracji

Sposób przygotowania:
  • Kalafiora podzielić na różyczki i zblendować. Przełożyć do miseczki.
  • Nerkowce zblendować. Dorzucić kalafiora i jeszcze chwilkę wszystko razem blendować.
  • Dodać oliwę, sól i jeszcze chwilkę blendować - można także wymieszać.
  • Dodać przyprawy i wymieszać.
  • Przełożyć do miseczki i udekorować natką pietruszki.



Skorzystałam z książki "Raw Food A Complete Guide for Every Meal of the Day", przepis trochę jednak zmodyfikowałam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz