niedziela, 27 stycznia 2013

Kremowa zupa pieczarkowa - RAW.

Na obiad zrobiłam dzisiaj zupę pieczarkową w wersji RAW. Bardzo dobra zupka mi wyszła, nie spodziewałam się, że surowe pieczarki będą aż tak dobre. Na pewno niedługo zrobię ją jeszcze raz:)

Składniki na jedną dużą porcję:
  • 2 cups mleka migdałowego
  • 2 łodygi selera naciowego
  • 2 cups pieczarek
  • łyżka tahini
  • łyżeczka oliwy z oliwek
  • łyżka white miso
  • natka pietruszki do posypania - wedle uznania

Sposób przygotowania:
  • Pieczarki obrać i pokroić w kostkę.
  • Seler naciowy pokroić w kostkę.
  • W blenderze zmiksować wszystkie składniki.
  • Zupę nalać do miseczki i posypać natką pietruszki.




Skorzystałam z książki "Liquid Raw".

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł :-) W sumie wcinam pieczary na surowo, to i może surowy krem by mi posmakował :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zupka jest przepyszna. Goraco polecam do wyprobowania:)

    OdpowiedzUsuń