niedziela, 30 grudnia 2012

Hummus z czerwonej papryki.

Zrobiłam dzisiaj hummus z czerwonej papryki. Niestety zdjęcia nie będzie, nie zdążyłam zrobić:). Hummus został pożarty. Korzystałam z przepisu Ani Phyo, następnym razem trochę go jednak zmodyfikuję. Po pierwsze zmniejszę ilość tahini - dzisiaj zdominowała smak hummusa a nie jestem aż tak wielką jej miłośniczką. Po drugie zwiększę ilość papryki, hummus wyszedł bardzo płynny co jest dobre jeśli chce się maczać w nim kawałki warzyw ale niekoniecznie pasuje do nadziewania papryki, a na tym mi dzisiaj zależało.

Składniki na jedną dużą miseczkę:
  • 1/2 cup zmielonego sezamu
  • łyżeczka soli
  • 2 czerwone papryki
  • 1/2 cup pasty tahini
  • 1/4 cup soku z cytryny
  • 1/2 łyżeczki mielonego kuminu

Sposób przygotowania:

  • Wszystkie składniki zmiksować.
  • Hummus przełożyć do miseczki. Można w nim maczać kawałki papryki, selera naciowego, marchewki. Co kto lubi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz